– Σπρώξε αγάπη μου! Τα διπλώματα κόποις κτώνται!
– Εσύ ήσουν που έλεγες πως το δίπλωμα είναι παιχνιδάκι;
Δίνετε για δίπλωμα αυτοκινήτου; Πώς να τρελάνετε τους εξεταστές σας πριν σας τρελάνουν!
Τη μία, τους φταίει το φλας. Την άλλη, τους ενοχλεί η αλλαγή των ταχυτήτων. Την παράλλη, υπολογίζουν μέσα από το αυτοκίνητο, πόσα χιλιοστά απέχει το όχημά σας από το πεζοδρόμιο, για το τέλειο παρκάρισμα.
Μην αφήνετε τους υπαλλήλους του Υπουργείου Συγκοινωνιών να σας κάνουν τη ζωή ποδήλατο. Αφού για δίπλωμα αυτοκινήτου στοχεύετε, όχι ποδηλάτου!
Step 1 – (Υποψήφιος / Εξεταστές)
Οι εξεταστές συνέχεια το «παίζουν» παντογνώστες. Θέλουν γρήγορες κουβέντες και ακόμα πιο γρήγορες αντιδράσεις. Από φαντασία βέβαια τα άτομα, άλλο τίποτα. Ρεαλιστές μέχρι αηδίας, με μόνο σκοπό να σας σπάνε τα νεύρα. Ανταποδώστε λοιπόν τις προθέσεις τους.
Εξεταστής: «Γιατί «πηδάς» τις ταχύτητες;»
Υποψήφιος: «Σας παρακαλώ, εγώ αδερφές δεν έχω πηδήξει στη ζωή μου. Μόνο το Ελενάκι!»
Ε: «Πας καλά άνθρωπέ μου;»
Υ: «Γιατί; Tο ρολόι σου τι ώρα λέει;»
Ε: «Παιδί μου, γιατί από πρώτη ταχύτητα βάζεις τρίτη; Δευτέρα δεν υπάρχει;»
Υ: «Ξέρετε, ποτέ δεν ήμουν καλός στα μαθηματικά.»
Ε: «Πρόσεξε θα τρακάρουμε!»
Υ: «Δε φταίω εγώ! Το κωλοάμαξο φταίει. Είναι ηλίθιο.»
Ε: «Είσαι τρελός ρε φίλε; Το αμάξι τι φταίει; Φταίνε και τα άψυχα τώρα;»
Υ: «Ωραίος εξεταστής είσαι… Τι να σου πω. Ρε συ, όλα τα αυτοκίνητα δεν έχουν εγκέφαλο;»
Ε: «Ναι.»
Υ: «Ε, το δικό μου είναι ανεγκέφαλο!»
Step 2 (Υποψήφιος/ Εκπαιδευτής)
Αν υποψιαστείτε πως ο εκπαιδευτής σας τα έχει «κάνει πλακάκια» με τους εξεταστές, για να σας «κόψουν» και να ξαναπληρώσετε τα έξοδα επανεξέτασης, κόψτε του τον αέρα. Μην τον στραγγαλίσετε, αλλά…
Εκπαιδευτής: «Κοίταξε και να σε κόψουν, θα ξαναδώσεις. Θα σου κάνω καλή τιμή.»
Υποψήφιος: «Γιατί να με κόψουν, ρε δάσκαλε, καλός δεν είμαι;»
Ε: «Ναι ρε παιδί μου, αστέρι είσαι, αλλά λέμε, αν γίνει καμιά στραβή, δε θέλω να στεναχωρηθείς και να το πάρεις κατάκαρδα.»
Υ: «Εγώ, γιατί να στεναχωρηθώ; Μεγάλοι άνθρωποι ήμαστε. Αλήθεια δάσκαλε, σου έχω πει πως με βουλωμένο μάτι, θα είσαι πολύ γοητευτικός;»
Ε: «Με απειλείς;»
Υ: «Αυτή την ερώτηση να την κάνεις στη νοσοκόμα, την ώρα που θα σου κάνει καταπραϋντική ένεση!»
Step 3 (Εξεταστής/ Υποψήφιος)
Αν, ο μη γένοιτο, σας «κόψουν», μην πανικοβληθείτε. Συννενοηθείτε από το κινητό σας, με καμιά εξαριά φιλαράκια με μηχανάκια, να σας περιμένουν κάτω από το υπουργείο Συγκοινωνιών. Εκεί θα δώσετε παράσταση.
Εξεταστής: «Εκείνοι οι νεαροί είναι γνωστοί σου;»
Υποψήφιος: « Όχι καλέ.»
Ε: «Ευτυχώς. Φαίνεται να έχουν άσχημες διαθέσεις.»
Υ: «Η οικογένειά μου είναι. Όλα είναι αδέρφια μου. Καλά παιδιά και από μαγαζί.»
Ε: «Όταν λες από μαγαζί, τι εννοείς;»
Υ: «Το πρωί «ανοίξαν» ένα μαγαζί και ήρθαν να με συγχαρούν, που θα έπαιρνα υποτίθεται το δίπλωμα. Αφού με κόψατε όμως, τι να γίνει;»
Ε: « Έλα βρε χαζό που σε κόψαμε. Ούτε ένα ψεματάκι για πλάκα δε σηκώνεις. Τι μέρα είναι σήμερα;»
Υ: «7 Ιουλίου.»
Ε:« Όχι. Σήμερα είναι Πρωταπριλιά. Να το πεις και στους φίλου σου!»
Step 4 (Eξεταστής/ Υποψήφιος/Εκπαιδευτής)
Υπάρχουν κάποια μικρά νόμιμα κολπάκια, τα οποία θα σας επιτρέψουν να δείξετε στους εξεταστές πως η απόκτηση διπλώματος είναι παιχνιδάκι για σας και πως δεν είστε το φοβισμένο ανθρωπάκι, που θα περίμεναν να αντιμετωπίσουν.
Υποψήφιος: «Ωραίο μέρος. Να την αράξουμε για κανένα πεντάλεπτο.»
Εξεταστής: «Αυτό που κάνεις απαγορεύεται. Η εξέταση δε γίνεται να διακοπεί.»
Υ: «Ποιος το λέει αυτό; Έχω το δικαίωμα να σταματήσω το αυτοκίνητο για πέντε λεπτά, με σκοπό να ηρεμήσω και να συγκεντρωθώ.»
Ε: (Απευθυνόμενος στον εκπαιδευτή). «Καλά εσύ δεν του λες τίποτα;»
Υ: «Α, ναι! Για πες μου, θέλεις τίποτα από το περίπτερο;»
Ε: «Θα πας στο περίπτερο;»
Υ: «Ναι. Κάτι μου λέει πως θα χρειαστώ προφυλακτικά. Τι γεύση προτιμάτε;»
Step 5 (Εξεταστής/ Υποψήφιος)
Η οργάνωση ωφελεί πάρα πολύ σε αυτές τις καταστάσεις. Να έχετε μαζί σας οπωσδήποτε ένα μέτρο, ένα αλφάδι και μία τάπα κρασιού. Πού θα σας χρειαστούν όλα αυτά;
Εξεταστής: «Λοιπόν, σταμάτα και δοκίμασε να ξεκινήσεις το αυτοκίνητο σε ανηφόρα κλίσης 10 μοιρών, χωρίς να οπισθοχωρήσεις πάνω από 40 εκατοστά.»
Υποψήφιος: «Εντάξει δεν το έκανα;»
Ε: «Αντί για 40 εκ, σου έφυγε προς τα πίσω 1 μέτρο. Θα πω ψέματα ότι λυπάμαι, αλλά «κόπηκες»!»
Υ: «Με το μέτρο υπολογίζω πως το αμάξι οπισθοχώρησε 80 πόντους, αλλά και πάλι είμαι νόμιμος.»
Ε: «Γιατί;»
Υ: «Το αλφάδι μου δείχνει πως η ανηφόρα έχει κλίση 20 μοίρες. Εφόσον στις 10 μοίρες η οπισθοχώρηση είναι 40 εκατοστά, στις 20 μοίρες η οπισθοχώρηση είναι 80 εκατοστά. Βάλτε αυτή την τάπα στο στόμα σας.»
Ε: «Γιατί;»
Υ: «Γιατί είσαι ο άνθρωπος σαμπάνια. Μόνο φούσκες λες.»
Step 6 (Eξεταστές/ Υποψήφιος)
Βάλτε δύο φίλες σας με αυτοκίνητα, να ακολουθούν το εκπαιδευτικό σας όχημα, από την αρχή μέχρι το τέλος της εξέτασης. Ένα αυτοκίνητο από μπροστά και ένα από πίσω κολλημένα σα βεντούζα. Τι θα πετύχετε με αυτό;
Εξεταστής: «Πάτησε λίγο το γκάζι παιδί μου. Με 20 χιλιόμετρα πηγαίνουμε.»
Υποψήφιος: «Πού να το πατήσω; Αφού το αυτοκίνητο μπροστά μου πάει σα χελώνα.»
Ε: « Όπως πάμε, δε θα προλάβουμε να κάνουμε ούτε παρκάρισμα, ούτε τίποτα. Να, έχει μια θέση, πάρκαρε εδώ.»
Υ: «Δε μπορώ. Μου πήρε τη θέση η τύπισσα από πίσω μας. Αυτή, με το μαύρο το πειραγμένο.»
Ε: «Να, να….! Πάρκαρε εδώ.
Φτούσου, μας την έφαγε πάλι η κότα με το μαύρο αυτοκίνητο.
Ε: «Άφησε το να πάει στο διάολο ρε παιδάκι μου. Τελειώσαμε, το πήρες το δίπλωμα!»