Xαλκιδαίοι που έφτασαν ένα βήµα πριν το φόνο μας διηγούνται την ιστορία τους.
Αληθινοί εφιάλτες
Όταν δε µπορείς να ξεχωρίσεις τον εφιάλτη από την πραγματικότητα, τότε παίζεις στα ζάρια τη ζωή κάποιου άλλου…
Θα σου εξηγήσω µε δύο λόγια την κατάσταση του Αντρέα. Δε µπορεί να ξεχωρίσει τη φαντασία από την πραγµατικότητα». Αυτές ήταν οι κουβέντες της Έλλης, όταν τη ρωτήσαµε γιατί ο άντρας της παρακολουθείται από ψυχίατρο. Ο Αντρέας κατάγεται από τη Χαλκίδα. Η Έλλη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και ζουν στην Κηφισιά. Εξαιτίας της τεράστιας ακίνητης περιουσίας τους, συγκαταλέγονται στα πλουσιότερα ζευγάρια της Ελλάδας. Το πρόβληµα του Αντρέα ξεκίνησε µετά από κάποιο ατύχηµα. Μπορεί να µην ήταν ορατά τα σηµάδια στο σώµα του, αλλά ο γιατρός είχε προειδοποιήσει ότι η ψυχολογία του είχε διαταραχτεί, χωρίς να υπάρχει θεραπεία για την κατάστασή του. Το µόνο που έκανε ήταν να λαµβάνει ψυχοφάρµακα µε την ελπίδα ότι κάποια µέρα θα επέστρεφε στον κόσµο της λογικής. Παρόλα αυτά, ο Αντρέας γινόταν όλο και πιο περίεργος. «Τα πράγµατα χειροτέρευαν µέρα µε τη µέρα», µας είπε η Έλλη, «σε σηµείο που δεν ήξερα τι να κάνω. Με κοιτούσε µε µίσος, έλεγε ότι µιλά µε νεκρούς που τους έβλεπε να στέκονται έξω από τα νεκροταφεία. Είχε µια ανεξήγητη εµµονή µε τον κόσµο των νεκρών. Ο γιατρός εξήγησε ότι ο Αντρέας θα γινόταν επικίνδυνος!». Κάποια στιγµή κατηγόρησε τη γυναίκα του ότι είχε εραστή. «Μια φορά µου είπε: Βλέπεις το όπλο; Από αυτό θα πας! Θα σε ρίξω µέσα σε λάκκο, για να κάνεις παρέα στους άλλους!» Η εµµονή στους νεκρούς, είχε «στοιχειώσει» το µυαλό του. Η Έλλη έπρεπε να πάρει γρήγορες αποφάσεις. Ο νόµος της έδινε το δικαίωµα να ζητήσει τον εγκλεισµό του σε ψυχιατρική κλινική. Ο Αντρέας νοσηλεύτηκε για τρεις περίπου µήνες. Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών συνεχίζει να βλέπει τους νεκρούς να περπατούν ανάµεσά σ’ εκείνον και την Έλλη…
Πολύ κακό για το τίποτα
Μια σκηνοθετημένη αυτοκτονία είναι η καλύτερη… αφορµή για να «ανοίξει» ο δρόµος που οδηγεί στο θάνατο µιας σχέσης.
Ο Νίκος Π. και η Ελένη ήταν ένα φαινοµενικά συνηθισµένο ζευγάρι της διπλανής πόρτας. Λίγοι µόνο άνθρωποι γνώριζαν ότι στην πραγµατικότητα η σχέση τους ήταν βασισµένη στο ψέµα. Η Ελένη διατηρούσε εξωσυζυγική σχέση µε συγγενή του Νίκου. Επιπλέον, η σεξουαλική ανικανότητα τού είχε προκαλέσει κατάθλιψη. Δεν ήταν λίγες οι φορές που πάνω σε καβγά η γυναίκα του τον αποκαλούσε ανίκανο. Ο άντρας δεν άντεχε την απόρριψη. Έτσι λοιπόν, ο µόνος τρόπος για να χαλαρώνει ήταν τα ηρεµιστικά χάπια. Ένα βράδυ µετά από ένα «καθιερωµένο» καβγά, ο Νίκος ένιωσε να πνίγεται από οργή. Έβλεπε τα καλύτερά του χρόνια να περνούν χωρίς να απολαµβάνει µια τόσο φυσιολογική και αναγκαία λειτουργία, όπως είναι το sex. Σε µια στιγµή παρόρµησης σκέφτηκε να «σκηνοθετήσει» το θάνατό του, παίρνοντας ταυτόχρονα 2 δυνατά ηρεµιστικά. Ένιωθε να ζαλίζεται και να χάνει τις αισθήσεις του. Όταν η Ελένη τον αντίκρισε πεσµένο στο πάτωµα, πάνω στην ταραχή πίστεψε πως ο Αντώνης είχε πάθει έµφραγµα. Άρχισε να κλαίει, ζητώντας συγγνώµη.Μέσα από τις ενοχές της ξεπήδησε η αλήθεια: «Σε παρακαλώ ζήσε και σου ορκίζοµαι ότι όλα θα αλλάξουν.» Ο άντρας άκουγε χωρίς να αντιδρά. Όπως επίσης την άκουσε να λέει στο τηλέφωνο: «Γιώργο, ο Νίκος είναι στο πάτωµα και δεν αντιδρά. Μωρό µου, φοβάµαι ότι πέθανε!» Ναι. Ο άντρας της είχε ακούσει καθαρά κάθε… γράµµα από τη φράση «µωρό µου». Στο νοσοκοµείο οι γιατροί του έκαναν πλύση στοµάχου. Όταν πήρε εξιτήριο, είχε δύο επιλογές: να σπάσει στο ξύλο τη γυναίκα του, τιµωρώντας την έτσι για όλους τους εξευτελισµούς που είχε υποστεί, είτε να αποµακρυνθεί από κοντά της. Προτίµησε να πράξει και τα δύο, στέλνοντάς τη πρώτα στο νοσοκοµείο και κατόπιν στο δικηγόρο.
Δωµάτιο µε φονική θέα
Όταν κοιµάσαι, δε θέλεις να σε κοιτάζει κανείς. Ιδίως, όταν εκείνος που σε κοιτάζει, σκέφτεται να σε δολοφονήσει…
Τα δύο φιλικά ζευγάρια έκαναν κοινές διακοπές τα τελευταία επτά χρόνια. Μέχρι το 2006 η Ρούλα, ο Δηµήτρης, η Αναστασία και ο Γιάννης τηρούσαν το καλοκαιρινό έθιµο κατά γράµµα. Το ξενοδοχείο στην Κάρυστο διέθετε κάποια δίκλινα που επικοινωνούσαν µεταξύ τους. Κάθε ζευγάρι είχε το χώρο του και το µόνο που τους χώριζε ήταν ένας σκοτεινός διάδροµος. Η Ρούλα και ο Δηµήτρης είχαν τη µοναδική ευκαιρία να ξεφύγουν από την καθηµερινότητα, αλλά και από την κρίση που περνούσαν. Ο λόγος; Το πάθος του Δηµήτρη για το τζόγο που οδηγούσε το ζευγάρι στην οικονοµική κατάρρευση. Η γυναίκα υποχρεώθηκε να ρευστοποιήσει ένα κοµµάτι της προσωπικής της περιουσίας, για να σώσει την κατάσταση. Όµως ο σύζυγός της εξακολουθούσε να πηγαίνει στα καζίνο. Κάθε φορά που προσπαθούσε να τον συνεφέρει, εκείνος την αγνοούσε. Ενίοτε τη χτυπούσε. Εκείνο το βράδυ κυλούσε βαρετά, καθώς η Ρούλα ήταν χαµένη στις σκέψεις της. Όταν επέστρεψαν στο δωµάτιο, ο σύζυγος έπεσε στο κρεβάτι. Η Ρούλα δε µπορούσε να κοιµηθεί. Σκεφτόταν πόσο βάναυσα είχαν «προδοθεί» τα όνειρά της. Το µυαλό της άρχισε να θολώνει.Η απελπισία έγινε οργή. «Τον έβλεπα να κοιµάται και ήλπιζα να πεθάνει στον ύπνο του. Πήρα ένα µαχαίρι και άρχισα να τον αγγίζω µε την ακρη του.» Η Ρούλα ήταν έτοιµη να περάσει στην αντίπερα «όχθη». «Ξαφνικά άκουσα φωνή της φίλης µου: Ρούλα κοίτα µε!» Με τα λόγια της Αναστασίας η Ρούλα επέστρεψε στην πραγµατικότητα. Έπειτα έπεσε στην αγκαλιά της κολλητής κι έκλαψε. «Τότε απελευθερώθηκα. Εξήγησα στη φίλη µου πώς είχε η κατάσταση.» Την επόµενη µέρα το φιλικό ζευγάρι έφυγε εσπευσµένα από την Κάρυστο, παίρνοντας τη Ρούλα µαζί. Η γυναίκα προτίµησε το διαζύγιο από το φόνο…
Αθήνα-Χαλκίδα
Μίσος στις ράγες. Πως ένα εν κινήσει τρένο µπορεί να γίνει το απόλυτο φονικό όπλο.
Το τρένο µέσα στο οποίο επέβαιναν η Μαρία Κ. και η Γιάννα Λ. ξεκίνησε από το Σταθµό Λαρίσης µε τελικό προορισµό τη Χαλκίδα. Οι δύο γυναίκες ήταν φίλες από τα παιδικά τους χρόνια. Μοιράστηκαν γιορτές, καλοκαίρια, χαρές, λύπες, επιτυχίες και αποτυχίες. Όσοι τις γνωρίζουν αναφέρουν ότι συµπεριφέρονται σαν αδελφές ψυχές. Όµως οι µεταξύ τους αδελφικές σχέσεις θυµίζουν την ιστορία του Κάιν και του Άβελ, καθώς πίσω από τη φαινοµενική φιλία κρύβεται ένας αδυσώπητος ανταγωνισµός. Όταν η Μαρία πέτυχε στις πανελλήνιες, η Γιάννα χρησιµοποίησε κάθε θεµιτό κι αθέµιτο µέσο για να πείσει την οικογένειά της ότι η κόρη τους δε θα έπρεπε να µετακοµίσει στην Αθήνα. Όσο για τη Μαρία, ήταν το θύµα της υπόθεσης. Ουδέποτε αντέδρασε στα καµώµατα της φίλης της. Όµως εκείνο το βράδυ που οι κοπέλες επέστρεφαν από την Αθήνα, οι ρόλοι αντιστράφηκαν. Το µέχρι τότε θύµα της υπόθεσης δεν άντεχε πλέον να υποχωρεί µπροστά στην κακότροπη συµπεριφορά της Γιάννας. Ο Κάιν έγινε Άβελ και ο Άβελ, Κάιν. Μόνο ένας κοινός φίλος των 20χρονων κοριτσιών γνωρίζει τι συνέβη µέσα στο βαγόνι όπου βρίσκονταν οι δύο φίλες. «Η Μαρία βαρέθηκε να υποχωρεί. Στην ουσία είχε συσσωρεµένη οργή 15 ετών. Και σ’ εκείνο το τρένο, θέλησε να εκδικηθεί τη Γιάννα…» Σύµφωνα µε τα λεγόµενα του νεαρού, η Μαρία τού είχε πει πως σύντοµα θα έβαζε σε εφαρµογή ένα… διαστροφικό σχέδιο. Σκόπευε ν’ ανοίξει την πόρτα του βαγονιού, να πετάξει στις ράγες τη φίλη της και να προφασιστεί ότι η Γιάννα σκοτώθηκε από ατύχηµα. Όταν ο φίλος έµαθε ότι οι κοπέλες επέστρεφαν µε τρένο, τηλεφώνησε στη Γιάννα ζητώντας της να προσέχει και να µη σηκωθεί από τη θέση της µέχρι να φτάσουν στον προορισµό τους. Εκείνη παραξενεύτηκε, αλλά ακολούθησε τις συµβουλές του. Η νεαρή γυναίκα είχε σωθεί χάρη στην άµεση επέµβαση ενός… ερωτευµένου «φύλακα-αγγέλου»!
Ανθρωποπαγίδα
Από τα πληκτρολόγια του κομπιούτερ, δεµένος στα κάγκελα ενός κρεβατιού. Νέος, µόνος άντρας ψάχνει την… έξοδο κινδύνου.
Ο Αλέξης συνήθιζε να βρίσκει ερωτικές παρτενέρ µέσω internet. Ακριβώς όπως έκανε πέρυσι τον Οκτώβριο, όταν πίστεψε πως είχε βρει την ιδανική παρέα για το σαββατοκύριακό του. Η συνάντηση έγινε σε κάποια γκαρσονιέρα της Αθήνας. Η άνεση της άγνωστης ερέθισε τη φαντασία του. «Κάποια στιγµή», µας εκµυστηρεύτηκε ο νεαρός, «η γκόµενα ζήτησε να πάµε στο υπνοδωµάτιο. Αρχίσαµε τα προκαταρκτικά. Η ατµόσφαιρα ήταν εκρηκτική». Ο 27χρονος ερεθιζόταν να κάνει sex δεµένος µε χειροπέδες. Όµως ο Αλέξης δεν παρατήρησε ότι οι χειροπέδες που χρησιµοποίησε η γυναίκα ήταν… αστυνοµικές! Με άλλα λόγια, άνοιγαν µόνο µε κλειδί. Ο χαλκιδέος ήταν δεµένος και η γυναίκα βρισκόταν από πάνω του. Μόνο που τα λόγια της έπαψαν να είναι ερωτικά, αφού πλέον τον απειλούσε ανοιχτά: «Χαλκιδέος είπαµε πως είσαι, ε;», τον ρώτησε. «Ξέρεις τι κάνω εγώ στα ανώµαλα αγόρια;» Η χροιά της φωνής τροµοκράτησε τον Αλέξη και αµέσως της ζήτησε να τον ξελύσει. Εκείνη του απάντησε ότι πρώτα θα έπρεπε να την ικετεύσει κλαίγοντας, ειδάλλως… Ευτυχώς ο Αλέξης ποτέ δεν έµαθε τι θα επακολουθούσε αν δεν ικανοποιούσε την απαίτησή της. «Αισθάνθηκα µηδενικό. Την ικέτευα κλαίγοντας.» Τότε εκείνη του έκανε τη… χάρη και ξεκλείδωσε τις χειροπέδες. Ο Αλέξης πετάχτηκε ηµίγυµνος και έφυγε τρέχοντας από το διαµέρισµα. Την άλλη µέρα, εκνευρισµένος που η άγνωστη γυναίκα ποδοπάτησε τον εγωισµό του, τηλεφώνησε στο σταθερό του σπιτιού που είχαν βρεθεί. Του απάντησε µια άσχετη ηλικιωµένη κυρία! Ο Αλέξης συνειδητοποίησε ότι η γυναίκα δεν έµενε σ’ αυτό το διαµέρισµα. Εµφανίστηκε στη ζωή του µε τον ίδιο τρόπο που εξαφανίστηκε, αφού πρώτα τον εξευτέλισε. Έτσι, χωρίς εµφανή λόγο και αιτία…
Κίνδυνος στη βροχή
Μερικές φορές µια «ανήθικη πρόταση» µπορεί να σε οδηγήσει στα έκτακτα περιστατικά…
Στα 29 της χρόνια και παρά το µεταπτυχιακό, η Μαρία δε µπορούσε να µονιµοποιηθεί στο δηµόσιο. Παρόλα αυτά δεν έχανε το ηθικό της, αφού παρέδιδε ιδιαίτερα µαθήµατα. Φθινόπωρο 2004. Ώρα 20:45. Η γυναίκα µόλις είχε τελειώσει ένα ιδιαίτερο στην Έξω Παναγίτσα. Χαιρέτησε τη µητέρα του µαθητή της και κατευθύνθηκε προς το δρόµο. Λόγω της βροχής, το ταξί που κάλεσε δεν είχε φτάσει στην ώρα του. Όσο για τον παραθαλάσσιο δρόµο, ήταν εντελώς άδειος. «Δε θα ήταν υπερβολή αν σου έλεγα ότι εξαιτίας της καταιγίδας ένιωθα ότι πρωταγωνιστούσα σε θρίλερ. Περίµενα 20 λεπτά και είχα γίνει µούσκεµα. Έτσι λοιπόν άρχισα να περπατώ στον άδειο δρόµο, ενώ παράλληλα προσπαθούσα να βρω στο τηλέφωνο το φίλο µου για να έρθει να µε… σώσει!» Ώρα 21:30. Ο φίλος της δεν είχε έρθει ακόµη. Ξαφνικά είδε ένα αυτοκίνητο να σταµατά. Μέσα σ’ αυτό διέκρινε 3 άντρες που βγήκαν από το αυτοκίνητο και κατευθύνθηκαν προς τη µεριά της. «Τι κάνεις εδώ τέτοια ώρα, µωρό;», είπε ο ένας. Εκείνη απάντησε ότι περίµενε τον αρραβωνιαστικό της, αλλά οι άγνωστοι συνέχισαν να την παρενοχλούν µε πρόστυχο και απειλητικό τρόπο. «Γιατί, εµείς δε σου κάνουµε, ε; Είµαστε τρεις και είσαι µία.» Η Μαρία δεν τα έχασε. Έβαλε το χέρι της µέσα στην τσάντα και κράτησε σφιχτά την πένα της. Όταν ο ένας απ’ αυτούς την έπιασε από τον αγκώνα, εκείνη σηµάδεψε το πρόσωπό του µε την πένα. Από το αριστερό του µάγουλο έτρεχε αίµα και µελάνι. Η Μαρία άρχισε να τρέχει. Τότε πέρασε από µπροστά το αυτοκίνητο του φίλου της. «Άρχισα να φωνάζω σαν τρελή για να µε δει και να φρενάρει. Μπήκα µέσα στο αυτοκίνητο και το µόνο που του ζήτησα ήταν να φύγουµε από εκεί όσο γινόταν πιο γρήγορα.» Τα χέρια της ήταν γεµάτα µελάνι και αίµα. Το αίµα του παρ’ ολίγον θύτη της…
Επώδυνο φλερτ
Πως ένα αθώο φλερτ µπορεί να «ξυπνήσει» το δολοφόνο που κρύβουμε µέσα µας, µε τόση… επιµέλεια;
Ο Αντώνης κάθε Δευτέρα επισκέπτεται την ψυχοθεραπεύτρια του. Ο λόγος; Οι φαντασιώσεις του, που µόνο απολαυστικές δε θα µπορούσαµε να τις χαρακτηρίσουµε. Ο 35χρονος υπάλληλος από την Κύµη έχει µια ιδιαίτερη εµµονή. Φαντάζεται ότι η γυναίκα του τον απατά και τη δολοφονεί πάνω σε µια στιγµή έξαρσης. Σύµφωνα µε τη γιατρό, ο άντρας δε µπορεί να ελέγξει τις σκέψεις του. Όλα άρχισαν πριν από δύο χρόνια, όταν εκείνος και η σύζυγός του κατασκήνωσαν σε µια παραλία της νότιας Εύβοιας. Εκεί παραθέριζε κι ένα ζευγάρι γυµνιστών. Προς το τέλος της εβδοµάδας, ο Αντώνης παρατήρησε πως κάθε φορά που ο γυµνός άντρας περνούσε από µπροστά τους, η γυναίκα του χαµήλωνε το κεφάλι της, σα να ήθελε να κρύψει από τον Αντώνη ότι στην ουσία απολάµβανε το… θέαµα. Έτσι τουλάχιστον το αντιλαµβανόταν εκείνος. Λίγες µέρες αργότερα η συσσωρευµένη ζήλια του µετατράπηκε σε φονική σκέψη. Σκεφτόταν χίλιους δύο τρόπους για να την τιµωρήσει. Από το να την πνίξει µέσα στη θάλασσα, µέχρι να τη ρίξει από το γκρεµό. Παρόλα αυτά, η Μ. δεν είχε υποψιαστεί ότι ο άντρας της είχε µεταµορφωθεί σε απρόσµενο «εχθρό». Στα µάτια του Αντώνη κάθε κίνησή της του φαινόταν ύποπτη. Μάλιστα κάποια στιγµή ο Αντώνης της είπε:«Θες να σας αφήσω µόνους να βγάλετε τα µάτια σας, ή να σου τα βγάλω εγώ;» Η γυναίκα φοβήθηκε, αλλά βρήκε τη δύναµη να του δώσει ένα χαστούκι, επαναφέροντάς τον στην πραγµατικότητα. Όταν έφυγαν από την πλαζ, ο Αντώνης της αποκάλυψε τις µύχιες δολοφονικές σκέψεις του. Η γυναίκα τον ρώτησε πώς µπορούσε να αµφιβάλλει για την εντιµότητά της. Μέχρι να απαντήσει ο Αντώνης στην εύλογη απορία της, δηλαδή να… θεραπευτεί από την ξαφνική του παράνοια, η Μ. ζει στο σπίτι της µητέρας της, χωρίς να κρατά επαφή µε τον άντρα της…
Σεξουαλική κορύφωση
Βίαια ερωτικά παιχνίδια που δεν «εκτοξεύουν» τη libido, αλλά το θάνατο…
Η πιο εξεζητηµένη σεξουαλική πρακτική είναι το εικονικό πνίξιµο στο λαιµό την ώρα της κορύφωσης, δηλαδή του οργασµού. Πρόκειται για την ερωτική ασφυξία. Υποτίθεται πως η µερική έλλειψη οξυγόνου κάνει τον οργασµό βαθύτερο και εντονότερο. Παρόλα αυτά, οι σεξολόγοι προειδοποιούν ότι πρακτικές όπως η παραπάνω, είναι άκρως επικίνδυνες. Ο Τ. και η Γ. διαφωνούν µε τους ειδικούς, καθώς πιστεύουν πως, όταν το «παιχνίδι» είναι ελεγχόµενο, δεν υπάρχει περίπτωση το sex να σε «οδηγήσει» στο… υπερπέραν! Το αντρόγυνο κατάγεται από την Εύβοια. Παντρεύτηκε µε πολιτικό γάµο στο Άµστερνταµ και από τότε δεν επέστρεψε στην Ελλάδα. Η επαφή τους µε τους «απελευθερωµένους» στα ερωτικά ζητήµατα Ολλανδούς τους έκανε να διευρύνουν τις ερωτικές τους πρακτικές. Επίσης στο Άµστερνταµ τα coffee shops δε σερβίρουν freddo espresso, αλλά οτιδήποτε σχετίζεται µε τη µαριχουάνα. Μια µέρα επισκέφτηκαν έναν απ’ αυτούς τους χώρους. Όταν επέστρεψαν στο µικρό διαµέρισµά τους, βρίσκονταν σε κατάσταση διέγερσης. «Κάναµε έρωτα. Λίγο πριν από την κορύφωση, η Γ. µου ζήτησε να την πιάσω από το λαιµό, για να αυξηθεί η ηδονή της.» Τη στιγµή της κορύφωσης, ο Τ. έβαλε το χέρι του στο λαιµό της Γ., σα να την στραγγάλιζε. Στην αρχή αισθάνθηκε ένα παράξενο πνίξιµο και κατόπιν ένιωσε το οξυγόνο να χάνεται από τα πνευµόνια της. Σε µια στιγµή απροσεξίας, προφανώς από τις ουσίες που είχε καταναλώσει, ο Τ. άσκησε στο λαιµό της λίγη παραπάνω πίεση, µε αποτέλεσµα η γυναίκα να λιποθυµήσει. «Για µια στιγµή πίστεψα ότι τη σκότωσα. Αν γινόταν κάτι τέτοιο, δε θα το συγχωρούσα ποτέ στον εαυτό µου. Θα προτιµούσα ν’ αυτοκτονήσω.» Από τότε ο «ερωτικός πνιγµός» µπήκε στη «µαύρη λίστα» τους. Όχι όµως και ο υπερβολικός πόθος που έχουν ο ένας για τον άλλο. Εξάλλου, η ανθρώπινη φαντασία είναι ατελείωτη, όσο και τ’ αστέρια του ουρανού!